20190919 Hoflaan tandartsen 4548

Feedback

Wij streven ernaar dat al onze patiënten tevreden zijn over ons en de ontvangen behandeling. Desondanks kan het voorkomen dat zaken niet helemaal goed zijn gegaan. In de meeste gevallen is een gesprek tussen u en uw tandarts of mondhygiënist voldoende om het probleem op te lossen. 

Wilt u toch een formele klacht indienen? Dat kan via het contactformulier of schriftelijk per post of e-mail. Wanneer u ons via de reguliere post of e-mail benadert, zorg er dan voor dat u uw naam, adres en telefoonnummer in uw brief vermeldt. U kunt bijlagen delen om uw klacht te verduidelijken en suggesties geven hoe u denkt dat de klacht opgelost kan worden. 

U kunt uw brief of e-mail sturen naar: 

Hoflaan Tandartsen
Hoflaan 8
3956 EE Leersum
Info@hoflaantandartsen.nl

Wij sturen u een ontvangstbevestiging zodra we uw klacht hebben ontvangen. Wij streven ernaar om binnen 5 werkdagen een inhoudelijke reactie te sturen op uw klacht. Indien dit niet mogelijk is, dan sturen wij uw een nieuwe termijn waarin u onze reactie kunt ontvangen.

Is uw klacht niet opgelost
Wij gaan er vanuit dat wij samen met u een passende oplossing kunnen vinden voor uw klacht. Indien dit niet het geval is, dan kunt u terecht bij het KNMT. Dat is de beroepsvereniging waarbij onze praktijk is aangesloten. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos tussen beide partijen bemiddelen met als doel een passende oplossing te vinden.

Indien er met de hulp van de klachtenfunctionaris van het KNMT geen oplossing wordt gevonden, dan kunt u een beroep doen op de Geschilleninstantie Mondzorg. Uw klacht wordt dan door een commissie van vijf deskundigen beoordeeld. De geschilleninstantie geeft een bindend oordeel of uw klacht gegrond is of niet.